2012. november 16., péntek

Banános muffin zabliszttel


Ismét egy zabos próbálkozás, és nagyon elégedett vagyok az eredménnyel. Nagyon szaftos maradt, hozzáadott rost nélkül. Zablisztet zabpehelyból aprítógéppel állíthatunk elő. Ha valaki nagyon nem bírja ezt a muffin témát, kenyérhez használt sütőformában is megsütheti, mondjuk másfélszeres mennyiségben. A recept innen származik, kicsit változtattam rajta.

Zabpelyhes, zablisztes banános muffin:
Hozzávalók:
1 és 1/4 pohár zabpehely (1 pohár = 2,4dl)
fél pohár tej
fél pohár natúr joghurt
1,5 pohár zabliszt (én most a felét mixB-vel csináltam)
1 tk fahéj
fél tk frissen reszelt szerecsendió
2 tk sütőpor
1 tk szódabikarbóna
2-3 ek nádcukor
2 érett banán
1/3 pohár olaj
1 tojás

A zabpelyhet összekevertem a tejjel és a joghurttal, és félretettem állni. A szárazakat és a nedveseket külön összekevertem, végül a mindent összekevertem. 25 percig sütöttem 180 fokon.

Nincsenek megjegyzések: